pecazz 2013.08.15. 16:57

Hajnali 4:30

A bloggal kapcsolatosan sok tervem volt a nyárra, de egyik sem jött össze időhiány, vagy a lustaságom miatt. Match botos pecáról, halszeletes süllőzésről meg nem akartam posztot írni. Ugyan van egy félig-meddig elkészült kenyérkockás-pontyos írásom, de még nem érzem teljesnek, talán később kirakom.

A hajnali pergetés az egyik kedvencem, viszont képtelen vagyok 4 óra előtt felkelni. Ahogy megyünk ki a legmelegebb évszakból, úgy kel egyre később a nap, a 4:30-as ébredés pedig már nekem is megfelel. Ebből következik, hogy mostanság többet megyek ki munka előtt horgászni.

4:50-kor értem a tóhoz, gyorsan leadtam az engedélyt, kézfogás Zoli bácsival, aztán irány a bevált helyek egyike. Menet közben kémleltem a vizet, a felszálló ködben sok felszíni rablást lehetett látni, úgyhogy szaporára vettem lépteim. A sebtében összeállított bot végére wobbler került, amit már küldtem is a tutiba. Pár dobás után semmi, de a partszéli bokor tövében rablást láttam. Gyors csali csere és repült is a texas riges gumi. A fenékről megindított csalit pár pöccintés után egy jobb süllő verte le. Sajnos a hal néhány fejrázás után lemaradt, de már megérte kijönni - gondoltam.

aug_15_sullo.jpg

A nap lassan kibukkan a fák mögül, már nem maradt sok időm. Egy víz alatti tuskó mellett kisebb süllőt akasztottam, amelyet sikeresen ki is tudtam venni. Twisterre volt éhes. Próbáltam pár képet csinálni, de fény hiányában elég rosszul sikerültek a fotónak nem nevezhető felvételek. Az EOS-t rossz cipelni, kell keresni valami fotós cuccot, ami hátizsákba rakható és amiben sérülésmentesen szállítható a fényképező. Amíg nincs megoldás, marad a telefon és ezek a silány minőségű képek. Valakinek ötlet?

aug_15_taj.jpg

Visszaengedés után újabb helyet kerestem fel, ahová az időközben felkelt nap sugarai csak később érnek. Ezen a pályán általában kisebb-nagyobb harcsák is foghatók. Mélyre törő, felúszó Kenart wobblerrel kezdtem dobálni és 3. dobásra sikerült akasztanom egy kisebb harcsát. Gond nélkül partra került, fotózás fényképezés és már mehetett is vissza.

aug_15_harcsa_1.jpgimage_2.jpeg

Lassan indulni kellett kifelé, mivel nem akartam elkésni a munkából. Még dobtam párat a nemrégen importált Daiwa csalikkal, de halat nem adtak. Mozgásuk biztató, holnap reggel hadba küldöm őket.

süti beállítások módosítása