pecazz 2013.10.01. 08:11

Rapid peca megint

A legutóbbi hajnali pecán rögtön a már bevált helyek egyikén kezdtem, ahol néhány dobás után sikerült is fogni egy másfeles és egy valamivel kisebb süllőt.

Sullő-20130927-5.jpgEgy kisebb.

Sullő-20130927-1.jpgÉs egy nagyobbacska süllő.

Sullő-20130927-6.jpgNagyon algás a víz.

A második fárasztás nem sikerült túl jól, a pályát eléggé szétziláltam. Talán lehetett volna még fogni, de mégis úgy döntöttem, hogy a maradék időmben megnézem a tó más részeit is. Több, korábban ki nem próbált helyen is megálltam, de sokáig semmi. A tó szegletében lévő sekély vizű öbölben rengeteg snecit láttam. Talán ez ösztökélt arra, hogy itt is megálljak. Egy Daiwa DB Minnow wobblerrel kezdtem dobálni. Második bevontatásra leverte valami. Azt hittem balin, de kisvártatva kiderült, hogy megint süllőt akasztottam. Szerintem a víztükör tetején összeállt rendkívül gusztustalan algaréteg és az összeállt snecik miatt be merte vállalni a sekély vizet is.

Sullő-20130927-12.jpgSüllő a sekélyből.

Sullő-20130927-9.jpgGyönyörű, egészséges jószág.

Sullő-20130927-14.jpgBeköszöntött az ősz.

Vasárnap délelőtt az Ipolyon próbáltam rá a csukákra. Közel sem voltam ennyire eredményes, de egy posztot ez is megér.

süti beállítások módosítása