Az utóbbi időben elképesztően jó reggeli pecák vannak a hátam mögött, számtalan süllőt sikerült becsapni. Ezen a reggelen is rápróbáltam, de már nem az a "dőzsi" volt, mint az elmúlt 2-3 hétben. Korábban szinte mindennel fogtam a halat, ha megtaláltam őket, most viszont csak a gumi, pontosabban csak a vízközt(!) vezetett gumi volt a nyerő.

20160726_6.jpgNyár derekán érdemes korán kelni

Időben kiértem a partra és sokáig a megszokott módon - wobblerekkel a felszín közelében és gumikkal lent - kerestem a halat. Fél óráig nem volt semmi akció, ami meglepő a korábbi pecák tükrében.

Aztán egyszer csak megtört a csend és egy vízközt vezetett Swing Impactet vert le a képen látható süllő. Innentől kezdve nem volt megállás...

20160726_5.jpg

Jöttek chartreuse színű nagyobbacska Awarunára...

20160726_8.jpg

Berkley Flexre...

20160726_2.jpg

Lunker City Swimin' Ribsterre...

20160726_3.jpg

És ma mindenki el is úszott.

20160726_4.jpg

Sajnos egy reggeli zápor miatt sz@rrá áztam, ami a kedvemet szegte és másfél óra után elindultam hazafelé.
A kocsi felé gyalogolva ez a látvány fogadott. Szép mi? :)

20160726_1.jpg

Bocs a képminőségért, de "mobil a buli".

süti beállítások módosítása