Évek óta megy a blog, de eddig meg sem fordult a fejemben, hogy egy horgászcikkről negatív véleményt írjak. Nos, eljött ennek is az ideje. Mindenkivel előfordult már, hogy nem vált be a vásárolt portéka ilyen, vagy olyan okból kifolyólag. Aki mást mond, az hazudik. De itt nem arról van szó, hogy egy világító patron nem is világít annyira, mint amit ígér az eladó, vagy a bot mégsem annyira áll kézre, mint azt a vásárláskor gondoltuk. Jelen esetben totál használhatatlan, alkalmatlan halfogásra a cucc. Egyelőre gondolkozom rajta, hogy nevén nevezzem a terméket, vagy sem. Remélem el tudom dönteni mire a poszt végére érek.

kihajlott_offset_horog.jpg

Történt ugyanis, hogy szombat reggel ismét ránéztem a süllőkre. Egy gyönyörű kapással indítottam texas riges szerkóra, sajnos nem akadt meg, de legalább tudtam, hogy megint jó helyen vagyok és megvan a best csali és a szükséges vezetési technika is. Ekkor még nem gondoltam, hogy fél óra múlva már az agyvérzés kerülget...

Néhány dobással később már hal volt a horgon. A védekezéséből - ami kimerült néhány fejrázásban- ítélve kilós-másfeles süllő lehetett, de sajnos lemaradt. Ennek oka, pedig az volt, hogy kihajlott a horog. Mondom kihajlott a horog!!! Ez megtörtént még kétszer a következő cirka fél órában. Ez mínusz három hal, ami sanszos, hogy más horoggal meglett volna. A pecát az mentette meg, hogy találtam egy pici dropis horgot a mellényemben és tudtam még párat dobni vele. De ekkor már fenéken evett a hal és kellett a 2 grammal nehezebb cheburashka is. A pálya is szét volt dobálva. Valaki fentről figyelhet, mert megajándékozott még egy utolsó kapással, így végül is halszagú lett a kezem.

sullo_20160903_2.jpg

sullo_20160903_1.jpg

sullo_20160903_3.jpg

Hogy miért írtam le mindezt? Ki hibázott?
Természetesen a saját hibám megkérdőjelezhetetlen, ugyanis vehettem volna a bevált és bizonyított horgokból is, ha lett volna időm és be tudok menni a szokásos üzletbe. De nem volt... Így bementem egy mostanában eléggé hájpolt horgászboltba és hallgattam az eladóra. Milyen horog az, ami kihajlik egy másfeles süllőtől? Egymás után 3x... Jó tulajdonság és én is szeretem pl. egy jignél, ha ki tudom hajtani a horgot ha akadóba húzom. Sokszor örültem már ennek. De azért álljon már meg a menet! Itt másfeles süllők tették ugyan ezt. Felháborít, hogy ilyet a polcokra mer tenni valaki. .Mivel ismét felhúztam magam, rosszfej leszek. Itt egy kép az ominózus horog csomagolásáról. Ingyé' valakinek ez a pár darab? Mindegy, így jártam. Megyek, veszek pár Daiwa-t.

uff

süti beállítások módosítása