pecazz 2016.07.24. 11:20

Gancho in da house

A napokban sikerült beszereznem egy új fegyvert. Igazából egy olyan botot szerettem volna, amit a különböző finesse rigekhez is lehet alkalmazni, de mégis univerzálisnak nevezhető. Parti horgász révén nem tudok 3-4 bottal szambázni...

pontoon21_gad_gancho_5.jpg

Sok botot megnéztem, de az anyagi lehetőségeimhez mérten nem találtam olyat, ami megfelelő lett volna. Aztán megláttam a Pontoon21 GAD Gancho botjait. Ahogy kezembe fogtam, rögtön eldöntöttem, hogy nekem ez kell! Csak a dobósúly tartományt és a megfelelő hosszt kellett kiválasztani. Végül is a 198 cm 4-16 g-ra esett a választásom. 25 ezerért ilyen botot komolyan mondom nem nagyon látni a piacon. Ár/érték arányban top quality. Remélem csütörtökön felavathatom! :)
Íme pár további kép a botról:

pontoon21_gad_gancho_1.jpgFuji orsótartó

pontoon21_gad_gancho_4.jpgHorogbeakasztó - egyszerű, de bika... tuti nem fog letörni

pontoon21_gad_gancho_3.jpgFuji gyűrűk

pontoon21_gad_gancho_2.jpgA bot végén viszonylag kis gyűrű, de nagyon erősnek néz ki

pontoon21_gad_gancho_6.jpgEgyelőre az öreg Red Arc lesz rajta, aztán kap egy új 3000-es Zaubert

süti beállítások módosítása