pecazz 2012.07.30. 13:49

Nyaralás után

Az idén Erdélyben nyaraltunk. Szép volt, jó volt. Hál’ Istennek sikerült kimenni a Zetelaki tározóra pecázni. Pár pisztrángot kipattintottunk Katival.

Ha lesz időm írok róla hosszabban.

Hazatérés napjára éjszakai pecát terveztem, de a közel 10 órás út miatt korábban elaludtam. :) Így hajnalba mentem ki egy közel 2,5 órás pergetésre.

hari.jpg

Jó peca volt, egy 60cm körüli egyen harcsa és egy 2-2,5 kg süllő lett az eredmény. A süllőnek érdekes módon a hasába akadt a JSR-4 hátsó horga. Minden bizonnyal kirázta a szájából és utána akadhatott a hasába. Mást nem nagyon tudok elképzelni. Volt még néhány süllős koppintásom, de nem akadtak. Százhuszonhatodszor is bebizonyosodik, hogy kellene az első horog, de így legalább nem kerül annyi wobblerem a hullámsírba. :)

hari2.jpg

Most szombaton is korán keltem. Már fél 5-kor dobáltam. Talán a harmadik dobásra leverte egy kisharcsa az SR-7 FT-t. Örültem neki és dobáltam tovább, hátha jön süllő is, vagy nagyobbacska hari. Süllő sajnos nem jelentkezett, pedig már végigszórtam a legjobbnak vélt helyeket. Egy másik kisharcsát viszont sikerült fogni. Visszaengedtem és mentem tovább. Egy olyan helyre értem, ahol már sokszor leakadtam, ezért általában nem is erőltetem ezt a beállót. Viszont az alacsony vízszint miatt most az akadók egy része látszik, adta magát, hogy megszórom. Első dobásra elakadt a wobi, aminek reflexből jókorát beküldtem. Jól tettem, mert elindult vele a hari. A kis vízben láttam is a halat, aki pár métert levett a dobról, aztán kereket oldott a wobbleremmel. A 28-as fluorokarbon szakadt középen. Sanszos, hogy a sok vándorkagyló miatt sérülhetett. Jövő héten már célzottan harcsára fogok kimenni, mert ez már nem az első méter feletti hari, aki meglép…

foto_1.JPG

Hol van a teknős?

teki.jpg

Kb. 100 cm víz hiányzik a tóból!

galgaheviz.jpg

süti beállítások módosítása