pecazz 2012.09.15. 13:00

Yo-Zuri vs. Balin

Balin-120907-1.jpg

Ismét korán keltem és munka előtt kinéztem kedvenc vizemre. Süllőben reménykedtem, láttam pár rablást is a jó tartások mellett, de kapásom nem volt. Sajnos az egyik legjobb helyre érve a mágikus első dobás alkalmával leakadt a wobblerem és be kellett menni érte. Ezen a helyen éreztem a halat, de mivel szinte teljesen a tartásig becammogtam esélytelennek láttam itt tovább dobálni. Közben a balin is elkezdett szépen dolgozni. Partszélben és beljebb is voltak rablások, de azért már látszik, hogy hűvösebbek a hajnalok. Már nem úgy hajtották a snecit, mint a nyári hónapokban.

Úgy döntöttem elindulok az autó felé és közben rápróbálok a fenekeszegekre, hiszen két hete is sikerült fogni egy szebbet. Szórtam a vizet megállás nélkül, a fluorokarbon végére egy Yo-Zuri Crystal Minnow wobblert raktam. Mivel partról pergetek először a part menti sekély részeket szoktam megdobni, utána dobálom a távolabbi részeket. Egyszer arra lettem figyelmes, hogy a snecik szétrebbennek a parttól cirka 5 méterre. Gyorsan rádobtam (illetve egy picit túldobtam rajta) és amikor a beeső wobblert elindítottam kaptam is az ütést. Jól védekezett a kb. 2 kilós balin, de nem volt esélye. Gyorsan kiszabadítottam a teljesen benyelt wobblert, fotóztam párat, a ragadozó elúszott, én meg indultam munkába...

Balin-120907-2.jpg

Balin-120907-3.jpg

süti beállítások módosítása