pecazz 2012.10.12. 15:35

Mr. Slider

Régóta lapul pár Salmo Slider a dobozomban, de nem igazán dobáltam velük, nem éreztem a vezetésüket. A reggeli 2 órás sikertelen gumizás és kanalazás után felraktam egy felúszó Slider 7-et és próbáltam ráérezni az ízére. Halra nem számítottam, mert úgy gondoltam az a vezetés, amit én csinálok olyan messze van az ideálistól, mint Makó Jeruzsálemtől. Nos, a harmadik dobásra jött a képeken látható 40-50 cm körüli csuka.

hatvan_csuka-4.jpg

hatvan_csuka-1.jpg

Párat fotóztam, aztán ment vissza.

hatvan_csuka-6.jpg

A délelőtt hátralévő részében a gumik, kanalak mellett a korábban sikeres Slidert is erőltettem, de sajnos több akció nem volt rá, csak az egyik kopítóm farkát nyúlta le egy éhes csuka.

hatvan_csuka-7.jpg

Újítanom kell egy jerk botot!

süti beállítások módosítása