pecazz 2012.11.10. 17:29

Ad hoc peca

Reggel kutyaugatásra ébredtem, kinéztem és meglepődve tapasztaltam, hogy mekkora köd van. Mivel még nem kelt fel a nap, úgy döntöttem pergetek egy órácskát, kipróbálom a múlt héten beújított nanofil zsinórt. A tónál is igazi süllős idő fogadott, örömmel sétáltam a parton és tervezgettem az első dobásokat. Elhatároztam, hogy kis twisterekkel, gumikkal próbálkozok, ez a módszer mostanában adta a halat.

Galgahévíz süllő-5.jpgKödös, "Süllős" idő volt reggel

Öt perc dobálás után kaptam egy félreértelmezhetetlen koppintást, de sajnos csak a gumit húzta le. Ezen felbuzdulva tovább erőltettem a gumikat, majd fröcsögős felszíni rablásra lettem figyelmes. Nincs mese, ez süllő! Sajnos a rablást nem láttam, mert a köd miatt erősen korlátozottak voltak a látási viszonyok.

Galgahévíz süllő-1.jpgHármas fogas és a sokak által lesajnált Spro wobbler

Gyors előke csere után felraktam egy sokak szerint gagyi Spro wobblert. A súlya miatt esett rá a választásom. Lényegesen távolabbra dobható, mint pl. egy SSR. Harmadik-negyedik dobásra éles rávágásom volt, kétség nem fért hozzá, hogy süllő. Mégpedig milyen süllő! Pár másodperc fárasztás után közelebb ért a hal és a ködből kitűnve megpillanthattam. Gyönyörű, egészséges 67 cm-es, 3 kilós fogast sikerült nyakon csípni. A fogás után még párat dobtam, de sajnos a ház körüli munkák miatt nem maradhattam tovább, pedig biztosan lett volna akció.

Galgahévíz süllő-4.jpgFélelmetes kapófogak

A halat elhoztam, mustáros süllőfilé lesz belőle. Ismételten sorry a telefonos képekért!

süti beállítások módosítása