Úgy alakult, hogy meló előtt ki tudtam ugrani nettó fél órára doblálni párat az idei első fagyos reggelen. Szeretem a hideg reggeleket, ilyenkor általában tiszta a levegő, mindig felfrissít.

reggeli_sullozes_2.jpg

reggeli_sullozes_3.jpgA pocsolyák befagytak a reggeli -4 fokban

Az előző napokban csónakból bevált helyeket szerettem volna dobálni, de partról elég nehéz hasonló mederalakulatokat találni ezen a vizen. Választásom egy gyorsan, markánsan mélyülő helyre esett, ahol már dobástávon is jó négyes víz van.

Soroztam a vizet, de a megszokott csalikkal nem volt eredmény. Ráadásul a  gyűrűk jegesedése is hátráltatott.

reggeli_sullozes_4.jpg

Aztán az idő szorítása miatt gondoltam húzok egy meglepőt és felraktam egy 4,5" Lunker City-t. Második dobásra leküldte egy kettes süllő. Full torokra vette, nem nagyon érdekelte a relatíve nagyobb csali.

reggeli_sullozes_6.jpgKetteske

reggeli_sullozes_8.jpgŐ hozta

A továbbiakban még volt 2 kapásom uganerre a csalira, de nem akadtak rendesen. Sajnos nem maradhattam tovább, de így is fülig érő szájjal mehettem dolgozni.
Jó lenne minden napot így kezdeni...

reggeli_sullozes_5.jpgPeace

süti beállítások módosítása