pecazz 2011.12.31. 12:56

Karácsonyi peca

24-én délelőtt pecára invitáltak a haverok. Természetesen nem kellett sokat győzködni. Korán reggel a kocsiban ültünk, nem vittünk sok cuccot. Egy botot, pár gumit a kanóc végére, néhány villantót és az előző nap beújított Blue Fox merítőt pakoltam be. (Köszi Laci, hogy elhoztad a Kaland Horgászboltból!)

Este havazott és néhány centiméter friss hó borította a tájat. Szép látvány volt, a hangulatra nem lehetett panasz.

8 óra körül értünk a partra. Elsőként egy Mann's gumit raktam a kapocsba. Egy ismerős törésen első dobásra halat akasztottam. Egy jobb csukát sikerült kivarázsolni a vízből. Merítő felavatva... :)

Fotózás után ment vissza az éltető elemébe, majd ismét dobálni kezdtem. Két érdeklődésem is volt, de sajnos egyik sem akadt. A haveroknak egy kapásuk volt, de leverte magát a méret körüli csuka. A reggeli hószállingózást havaseső váltotta és a feltámadt a D-K-i szél keményen az arcunkba fújt.

Mivel nem éreztük a halat, elhatároztuk, hogy átmegyünk a túloldalra, ami viszonylag szélvédett. Itt is dobálni kezdtünk, de kapásig sem jutottunk. Rengeteget dobtunk, próbálgattuk a különböző csalikat, de semmi. Megmondom őszintén, hogy ilyenkor nagyon el tud menni a kedvem. Nem szeretem, amikor különösebb meggyőződés nélkül, csak úgy dobálok. Így inkább próbáltam minél jobban feltérképezni a mederalakulatokat, hátha máskor is dobálok majd erre.

Az utolsó órára még visszamentünk a bevált helyre, a reggel szétdobált részek is pihentek picit. A haverok továbbra is gumihallal próbálkoztak én pedig a korábban már sokszor bizonyított Berkley Sabertailt raktam fel FT színben. Elég furán mozog a kis csali, de valamiért nagyon fogós. Sokféleképp lehet vezetni ezt a csalit is, nekem az vált be legjobban amikor csuklóból kis pöccintéseket is beiktatok néha. A sokadik dobásra egy ilyen pöcintés után vehemens kapásom volt. A bevágás ült, fárasztás közben a hideg kirázott amikor láttam, hogy a 8 cm csalit rendesen benyelte. Szerencsére nem harapta el a fonottat és sikeresen szákolhattam a csukát. Horogszabadítás után párat dobtunk még és teljesen kifáradva indultunk haza.

Jó kis peca volt, de foghattunk volna több halat is. Kár, hogy a többieknek nem jött most semmi.

Horgászélményekben Gazdag Boldog Új Évet Mindenkinek!

süti beállítások módosítása