A sok nullázós, vagy csak kapásokig jutós peca mellé néha becsúszik egy-egy élménypeca is. Nem volt ez máshogy ma reggel sem. A fényváltás köztudottan jó fogással kecsegtet. Most megtaláltam a megfelelő helyet, a csalit és csalivezetést is. Egyszóval minden klappolt. Kis túlzással alig volt dobás, ami akció nélkül telt ezalatt a másfél óra alatt.

Sullo-20130817-9.jpgAz ott egy légy? Észen légy!

Szombat révén nagyon sokan voltak kint, így csak néhány helyre korlátozódott a lehetőségeim száma. Wobblerrel kezdtem egy jónak mondható helyen, rögtön volt egy lekövetésem, majd néhány dobásig semmi. Kicsit távolabb a parttól szétrebbenő sneciket láttam. Tudtam, hogy a víz alatt van egy bedőlt fa, így váltottam a csütörtökön bevált gumira. Próbáltam az ismeretlen akadót meghorgászni, hisz' a süllőknek ott kell lenni!

Sullo-20130817-1.jpgMost mondja valaki, hogy nem gyönyörű uszonyos!

Az első kilós forma süllyedés közben verte le a megállított twistert. Lefényképeztem és elraktam a halat, ma halvacsora lesz.

Sullo-20130817-2.jpgA szinte súlytalan csali volt a nyerő.

Sullo-20130817-5.jpgKedvenc csalim és áldozata.

Sullo-20130817-4.jpgSzerencsére jól akadt.

Aztán sikerült fogni a kedvenc csalimmal is (Swing Impact), de több rontott kapásom is volt. A kapások mindig a vontatott csalira jöttek, szemben a twisterekkel, amiket süllyedés közben támadtak a halak. 

Sullo-20130817-7.jpgValahol ott van bent az 5 centis Berkley Flex Grub.

Sullo-20130817-10.jpgAz a bizonyos tüskés hát.

A haldömping lehetőséget nyújtott kipróbálni a Berkley Flex csalikat is. Jónak találom őket, de ahhoz, hogy bízzak is bennük halat kell adniuk. Ezzel bizonyára mások is így vannak... Nos, egy Berkley Flex Grub 5cm Natural színben adta a reggel legnagyobb halát. A csali teljesen eltűnt a ~2,5 kilós fogas szájában. Ha nem is a teljes szortimentet, de biztos veszek belőlük még párat.

Sullo-20130817-11.jpgNap fel, Zoli el.

süti beállítások módosítása